تجهیزات شبکه لگراند

۳۲۱ بازديد

تجهیزات برق و شبکه لگراند

تجهیزات برق و شبکه لگراند

شرکت لگراند یک شرکت صنعتی فرانسوی است که در  لی موژ فرانسه واقع شده است. شرکت لگراند  در فروش محصولات و تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات شبکه، ، یکی از شرکت های پیشتاز جهان می ­باشد.

در سال 2011، لگراند  بزرگ­ترین شرکت دنیا در زمینه تولید کلید و پریز (با داشتن 20 % بازار جهانی) و در زمینه تجهیزات مدیریت کابل از جمله ترانکینگ لگراند  (با داشتن 15% بازار جهانی) شناخته شد، که 75 درصد از گردش مالی این شرکت را در سطح بین المللی تامین می­ کرد.

شرکت لگراند ، در 27 کشور، در حداقل یکی از زمینه های اصلی کسب و کار خود پیشتاز بازار می ­باشد.  لگراند  در هند مقام دوم را در فروش کلید و پریز و مقام اول را در فروش فیوز مینیاتوری و تابلوهای توزیع داراست.

گروه لگراند  در حال گسترش دامنه محصولات خود با بهره گیری از “فن آوری های صرفه جویی در انرژی” و “توسعه پایدار” می­باشد، و همچنین محصولات جدیدی برای “نصب سلول های فتوولتائیک” و “کنترل روشنایی” به تولیدات خود افزوده است.

این شرکت تنوع محصولات تولیدی خود را مطابق با نیازهای روز بازار جهانی قرار داده است. شرکت لگراند  سیاست مشخصی برای فعالیت خود در ایران داشته وبا نمایندگی لگراند  در ایران سعی در ارایه قیمت کابل شبکه لگراند  و محصولات متناسب با وضعیت بازار ایران را دارد.
مدیریت کابل کشی ساختار یافته با استناد از تجهیزات شبکه و کابل شبکه لگراند   passive از فرانسه،سیستم کابل کشی لگراند  (VDI) بسیار انعطاف پذیر می باشد و با استفاده از کلیه تجهیزات جانبی ترانکینگ لگراند ، کابل ها، انواع سوکت ها، کابینت ها، ستون ها و کف های کاذب راه حل های متفاوتی را در مکانهای اداری، عبوری در هر کجای ساختمان برای دسترسی به انواع کانکشن ها در بدترین شرایط محیطی را ارائه می دهد.

تجهیزات برق و شبکه لگراند  با هدف تامین تمام نیاز های مشتریان دارای تنوع و تعدد بسیار در کالای برقی مورد نیاز برای محل های مربطه می باشد. یکی از این تجهیزات شبکه لگراند  انواع داکت و ترانکینگ  است که امروزه به منظور نظم دهی در تجهیزات و سیستم های برقی در محیط های گوناگون ، از آنها استفاده می شود که می توانند محفظه ای را برای عبور سیم ها و کابل های برق ایجاد کرده و از آنها در برابر صدمات خارجی مختلف محافظت کنند.

تجهیزات شبکه لگراند  تجهیزاتی هستند که برای عبور سیم ها و کابل های برق مورد استفاده قرار می گیرند و می توان در ساختمان داخلی آنها از انواع پریز برق لگراند  ، کلید یک پل لگراند  ، انواع کیستون لگراند  و غیره استفاده کرد که در قسمت ذیل به معرفی و توضیح برخی از این تجهیزات می پردازیم.

 وظیفه اصلی پچ پنل این است که بین نقاط انتهایی کابلهای شبکه (سمت کاربر) و تجهیزات شبکه ای  مثل  سوئیچ ها قرار گرفته و به جای اینکه کابل های شبکه مستقیما به این تجهیزات وصل بشوند (به وسیله سر سوکت)، از طریق پچ پنل و به کمک پچ کورد به سوئیچ ها و مودم ها متصل می شوند. وجود پچ پنل در شبکه های نوین کاملاً الزامی می باشد و بکارگیری پچ پنل در شبکه هایی که در طی زمان گسترش و تغییرات مکرر دارند بسیار مفید می باشد.

   

  • پچ کورد (PATCH CORD)

پچ کورد اصطلاحی برای تکه کابل هایی می باشد، که اتصال دهنده اجزای مختلف در یک ساختار پیوسته می باشد، مانند پچ کورد تلفنی، پچ کورد کراس، پچ کورد شبکه و ....

دو سر پچ کوردشبکه، سوکت ها (کانکتورها) به صورت استانداردهای معین پانچ می گردد. یک پچ کورد استاندارد باید در کارخانه و تحت شرایط تعیین شده پانچ و تزریق پلاستیک صورت گیرد. بزرگترین مزیت استفاده از چنین پچ کوردهایی انتقال دیتا بدون کوچکترین افت و خللی از سوئیچ به سمت کابل شبکه و از ایستگاه کاری به سمت کاربر (کارت شبکه و به طور کلی کاربر) می باشد. پچ کوردها در طولهای 30 و 50 سانتی  و 1 ، 2 ،3 ،4 ،5 ،10 ، 15 متری تولید میشوند و 2 سر آنها مجهز به سوکت RJ45  است.

لگراند  به جهت تضمین انسجام مطلق سیستم‌های Cat5e، Cat6 و Cat6A در سری محصولات LCS2 انواع کابل‌های 4 زوجی را در 4 گروه متفاوت از جمله، U/UTP، S/FTP و  SF/UTP ارائه نموده است.

کیفیت بالای ساخت:

 در ساخت و تولید کابل‌های لگراند ، بالاترین استاندارهای کیفیتی  به کار گرفته شده است .همینطور استفاده از روکش و عایق ضخیم در این کابل‌ها موجبات کاهش اثرات تداخل و به حداقل رساندن اندازه پیچ خوردگی احتمالی زوج‌های کابل را فراهم آورده است.

کیفیت بالای کابل‌های لگراند  برای انواع رده بندی‌ها از جمله Cat6A، Cat6 و Cat5e سیستم LCS2 مناسب بوده و تضمین کننده کارایی فوق العاده این سیستم از پچ پنل به سمت سوکت RJ45 می‌باشد.

لگراند  با توجه به نوع محیط نصب و به کارگیری کابل ها آن‌ها را با دو نوع روکش و غلاف، ارائه نموده است:

 - کابل با روکش PVC

- کابل با روکش LSZH 

یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات شبکه های داخلی ( LAN )، کیستون یا همان پریز شبکه می باشد. این قطعه در واقع نوعی کانکتور مادگی بوده که جهت برقراری ارتباط بین کابل شبکه با سایر تجهیزات دیگر مانند سوئیچ ها، روترها، سرورها و یا کیس کامپیوترکاربران نهایی، مورد استفاده قرار می گیرد. کیستون شبکه لگراند  به منظور اتصال سوکت های RJ 45 مورد استفاده قرار می گیرد و با  انتخاب صحیح و مناسب آن می توان سرعت مناسب شبکه را تضمین نمود.

به منظور نصب انواع مکانیزم‌های شبکه، برق، UPS، تلفن، USB و انواع کلیدهای تک پل، دو پل، تبدیل و ... بر روی انواع ترانکینگ از کادر و پایه‌‌های مخصوص آن استفاده می‌‌کنند. جنس این کادر و پایه‌ها همانند ترانکینگ از PVC و از بهترین متریال ممکن می‌باشد.

کادر بخشی است که روی دیوار ترانک قرار می گیرد و می توان داخل آن انواع کلید و پریز را به کاربرد تا نیازی به ایجاد حفره روی دیوار یا بخش های دیگر فضا نباشد و از انواع تجهیزات شبکه لگراند  محسوب می شود که برای نظم دهی به سیستم ها و تجهیزات کابل کشی مورد استفاده قرار می گیرد.

کیستون تلفن باریک لگراند  (یا همان پریز تلفن لگراند ) محصولی از شرکت فرانسوی لگراند ، تولید کننده محصولات پسیو شبکه است. از مزایای این محصول می توان دارا بودن استاندارد CE را نام برد. کیستون تلفن باریک لگراند  در دسته بندی کابل های CAT3 قرار دارد.

کیستون تلفن های لگراند  همانند دیگر محصولات شرکت لگراند  طرح موزاییکی دارند و رنگ آن سفید است. روی بدنه کیستون اطلاعاتی نظیر پارت نامبر، سری ساخت و نام کشور سازنده آن درج شده است. این محصول با پارت نامبر (کد کالا) 078730 تولید می شود.

این کیستون بر روی هر نوع ترانکینگی نصب می شود، اما فقط مخصوص سیم های تلفن است. کیستون تلفن لگراند  CAT3 دارای محفظه ای شفاف برای شماره گذاری خطوط تلفن می باشد که این قابلیت کمک می کند پورت ها و نودهای شبکه به خوبی شناسایی شوند.

این محصول به صورت ToolLess می باشد (برای نصب نیازی به ابزار ندارد) و قابلیت قفل شدن را دارد، به همین جهت استفاده از آن کاربردی تر است. همچنین بر روی خود فیس پلیت دارد و هنگام نصب نیاز به خرید فیس پلیت دیگری نیست. کیستون تلفن لگراند  در ترانکینگ 1 ماژول فضا را اشغال می کند. کیستون تلفن لگراند  دارای شاتر (محافظ پورت) است که برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به کار گرفته می شود و زمانی که کیستون با دستگاه دیگری اتصال ندارد پورت کیستون بسته می شود.

انواع دیگر تجهیزات شبکه لگراند  شامل حلقه چنگکی، باکس روکار، قوطی روکار و توکار، زیره قوطی، باکس کنفرانس و غیره می باشد که شما می توانید برای خرید تجهیزات برق و شبکه لگراند  و یا اطلاع از قیمت تجهیزات شبکه لگراند  با کارشناسان آریا صنعت ایرانیان در ارتباط باشید.

 

 

تجهیزات برق و شبکه لگراند | فروش تجهیزات برق و شبکه لگراند | نمایندگی تجهیزات برق و شبکه لگراند | تامین تجهیزات برق و شبکه لگراند | واردات تجهیزات برق و شبکه لگراند | قیمت تجهیزات برق و شبکه لگراند

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.